╰ 小~寶=] 的qoozA
朋友仔:
記住留大大既cM先好走呀!><‘
                  FoR BO=]
2010 年 4 月 6 日  星期二   晴天


終於放假喇xd 3days 開心 分類: 未分類

今朝如同平時返工

六點半鐘起身 之後換衫之類

跟住就返工去 又遲左少少xd

依家日日都遲少少 哈=]

今日比平時更攰但好開心-3-

因為聽日就系我放假既開始-口-`

足足有3days 好似好少咁 但系我心目中都算系幾滿足

之後最慘既就系一點幾諗住食飯個陣仲要系咁做

搞到成三點先食得飯t_t

好耐都冇出過街玩喇 全因為這工作- -`

返工金句 無驚無險 又到收工點/五點xd

日日用呢句 好快放工-v-

好彩今個復活冇功課 唔系既話死得><`

今晚要訓個令令令教 哈><`



2010 年 4 月 4 日  星期日   晴天


2010-04-04 疲倦 分類: 未分類

呢幾日都要返工 超攰呀!

日日都系六點鐘起身 七點鐘返到去

今日遲左少少xd

一日比一日更加唔想返工

呢樣野就好似返學等放學 返工等放工-口-`

依家同D 員工越黎越熟喇 哈=]

今日放五點左右 之後就去左寶達拎貨

超重呀袋野 搞到我坐車返屋企-3-

袋野成十三KG-3- 行返屋企既話實冇命- -`

過左兩日就有假放 超開心 我要放假呀><`

放三日 希望可以玩得好開心喇

之前個幾日去左Camp 雖然唔系太好玩

但D教練好多都好玩得同埋好好人

但最憎既就系冇咩自由時間

個三日內 食飯時都食好多飯-口-`

系屋企又唔會 可能系個到太攰

好怕統測會好低分添

最緊要就系有信心既科可以拎高分 同埋唔好有咁多科炒- -`

好耐冇出過街去玩-3- 好懷念-v-



2010 年 3 月 30 日  星期二   晴天


聽日入Camp喇=] 分類: 未分類

今朝如常咁返學 但好大風-v-

今日考基商同埋英文聆聽

基商唔夠時間做 搞到錯左

希望可以拎到六字頭喇

英文聆聽今年唔同曬

前面好易 後面好難 往年都系前面難後面易- -`

好怕今日既成績會大趺 我諗會好低

但唔想退到落5名後

聽日就入Camp喇 去三日兩夜

星期五返 我要留下一個好印象xd

呢排唔知點解好唔想溫書

好似成個人想放棄自己既夢想咁

聽日就聽選科講座喇 我想選商科

經濟AND會計 我會認真上課 應付呢兩大科架- -`

放學食完飯去左打波 之後五點幾KFC打過黎

咁岩我又冇帶電話 個陣諗住返屋企 又冇人-v-

搞到返唔到屋企 乜都冇帶 落返樓下搵返個FD借電話

之後先知KFC叫我落去KT簽約 急起上黎 搭Taxi坐去

咁就用左24蚊喇 勁吹漲囉 去到KFC只系叫我簽兩個字就走左

曬我d錢-口-` 搞到我仲要咁急><`

〝回憶不能刪掉 尤其是這一段

開心快樂的這一段 。



2010 年 3 月 29 日  星期一   晴天


2010-03-29 不安 分類: 未分類

今朝起身對今日既統測己經冇乜信心-3-

之後返到學校溫書 溫中史

溫左兩條長答 但測個陣兩題都唔中

呢次死囉 中史D分又要一落千仗

合格己經系一個好好既事- -`

之後測數學 開頭個D問題唔難

最嬲未個四條數搞到我死死下 又系凶多吉少-v-

之後考普通話聆聽 唔會唔合格 但又系唔高分得去邊

點解今次既統測咁失敗 我諗得通識有信心-口-`

放學去左聽三日兩夜CamP既廣座

又要帶好多野 聽日要汁定衫囉 因為後日去 Ya><`

希望今年有個開心既回憶喇 補償上年取消既CamP

之後去左波仔買飯食 返到屋企睇左陣終極三國

點知攰到去左訓教-3- 聽日既基商我諗應該可以拎到7字頭掛

不過我想今次破85=] 盡我能力-v-

復活又要返工 真慘- -` 我諗得兩日左右可以玩><`

我D成績唔可以大趺架 未來兩日要考返好D 加油!



2010 年 3 月 26 日  星期五   晴天


今日系我第三日既統測 不安 分類: 未分類

今朝好無耐咁起身 冇喇喇鼻塞

又感冒- -` 超唔想囉-3-

之後換衫返學 睇電視見到十六至二十一度覺得今日會比琴日暖好多-v-

返到學校 又次要排隊 點解學校要有呢個制度 真慘-3-

今日系高考既第一日考試 我估 因為學校有好多人黎考試-v-

跟住就上返去溫書 但溫黎溫去都唔知有咩可以溫

只系無無聊聊咁渡過左呢十幾分鐘 之後就要面對考試

中文閱讀:超超超爆驚 因為好怕唔合格

又怕唔夠時間 又怕系咁答錯題目 好多野怕xd

但最終都做得曬 但有兩題唔系咁識做 又冇左幾分-3-

放小息落左去食野 之後返返上去再溫書-v-

因為今次有野要溫 就系語知 之前系咁唔合格-口-`

仲以為今次既語知會用返D句子黎問 但佢又用左綜合改寫

搞到我勁驚 超憎呢樣野 搞到我又要為呢樣卷驚t_t

中作And語知:開頭做左語知 但有D唔識 所以就轉左去做作文

我系咁做 做得勁快 開頭作第一篇短文系度諗 如果我唔夠時間做會點呢

又系度諗如果我隻手無喇喇抽筋寫字寫唔到快作唔曬又會點呢 好多無聊既問題- -`

之後好快就將呢d文同埋語知做曬 之後望返成份寫曬字既卷覺得好自豪

可能系因為岩先既努力系咁做 做到傻左-v-

D擔心變左Past Tense 所以超開心-3-

放學又去左食飯 之後返左屋企玩電腦

之後落左去踢波And打籃球 超多人踢波-3- 成十幾個

但今次踢波好悶 冇得入波 勁唔爽 對鞋又報銷 又要去買過對-v-

希望黎緊個幾日可以考得好D喇



ken_ho123
暱稱: ` 寶 _ WAI - )
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
有感而發;)
2012-08-07
2011-06-16
2011-04-20
日日返學放學...返工放...
文章分類
全部 (89)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 89
留言總數: 176
今日人氣: 1
累積人氣: 1291
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed