今朝好無耐咁起身 冇喇喇鼻塞
又感冒- -` 超唔想囉-3-
之後換衫返學 睇電視見到十六至二十一度覺得今日會比琴日暖好多-v-
返到學校 又次要排隊 點解學校要有呢個制度 真慘-3-
今日系高考既第一日考試 我估 因為學校有好多人黎考試-v-
跟住就上返去溫書 但溫黎溫去都唔知有咩可以溫
只系無無聊聊咁渡過左呢十幾分鐘 之後就要面對考試
中文閱讀:超超超爆驚 因為好怕唔合格
又怕唔夠時間 又怕系咁答錯題目 好多野怕xd
但最終都做得曬 但有兩題唔系咁識做 又冇左幾分-3-
放小息落左去食野 之後返返上去再溫書-v-
因為今次有野要溫 就系語知 之前系咁唔合格-口-`
仲以為今次既語知會用返D句子黎問 但佢又用左綜合改寫
搞到我勁驚 超憎呢樣野 搞到我又要為呢樣卷驚t_t
中作And語知:開頭做左語知 但有D唔識 所以就轉左去做作文
我系咁做 做得勁快 開頭作第一篇短文系度諗 如果我唔夠時間做會點呢
又系度諗如果我隻手無喇喇抽筋寫字寫唔到快作唔曬又會點呢 好多無聊既問題- -`
之後好快就將呢d文同埋語知做曬 之後望返成份寫曬字既卷覺得好自豪
可能系因為岩先既努力系咁做 做到傻左-v-
D擔心變左Past Tense 所以超開心-3-
放學又去左食飯 之後返左屋企玩電腦
之後落左去踢波And打籃球 超多人踢波-3- 成十幾個
但今次踢波好悶 冇得入波 勁唔爽 對鞋又報銷 又要去買過對-v-
希望黎緊個幾日可以考得好D喇 |