我是RED KENDA LI 中二 雙子座 呂中 LOVE RED 常常都陰天 我想要陽光 很累 無論晴天或是陰天 現實都不會改變 自從媽媽去世後 我對讀書我態度稍有些改變 像是勤力了?! 今天數學課全部內容我都識 超無聊 英文個陣MISS發火超好笑 爆咪= = 今次算係比某某人做一個教訓 唔好再咁樣做 個MISS又講埋哂啲道理 我好想問佢 你悶唔悶啲啊? 放學後去補習 二元聯立一次方 好Q難 比著詩詩你一定唔識 同O哂嘴:) 哈哈 ^&%$^*%#&^%&*