唉!
又黎la
測驗又黎la.
好煩呀
數學肥硬老
歷史又要背問答
地理又一句都聽唔明
唉
成個腦一片空白
都唔知點算好
全級排第37
very bad~~
希望
唔好唔合格就得la!!!
今日
阿sir好搞笑
唔知佢今日食錯左d咩
定係佢本身未做教師跟時已經係一個還未發掘ge超級天才演員
今日班務堂
阿sir佢
係度講'交朋友'呢個題目
但係阿sir係度.......
其實,唔可以話佢係度發姣
而係係度扮係個d損友
超級勁!
n串咀,又係扮女仔聱,
嘩!真係超級頂唔順
阿sir扮女人
真係超級一流
阿sir
我好想同你講
不如你唔好做老師
去做演員
一定可以lo"飛躍進步男藝員"
or可以做埋視帝添!
阿sir,去轉行la~