| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2010-05-09 |
分類: 未分類 |
我頂 有冇教我入歌
大家是新手 有錯請不怪
|
|
|
xzy 於 2010-05-10 08:12 PM 發表:
CM;]
|
網主回覆
HA
Posted at 2010-05-09 11:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
首先你入左管理中心先!! 跟住上面咪有3個xx管理, 你就按日誌管理, 你再拉落去咪有背景音樂設定, 如冇意外你應該見到播放清單管理 [你就按播放清單管理] 跟住你就見到添加音樂 [你就按添加音樂] 網址果到你可以上youtube複製你要既歌既mv果網址, 再貼上去添加音樂>>網址果到, 跟住咪有歌手同歌名, 你打番你歌既歌手同歌名, 跟住按添加至播放清單, 再按儲存播放清單就可以了!! ps:同校先教你炸!!@@
|
網主回覆
thx 姐姐 >< Posted at 2010-05-09 04:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯,, Posted at 2010-05-09 04:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zxc528 於 2010-05-09 04:21 PM 發表:
可以來我BLoG留言 支持一下我嗎?!
|
|