10:30起身~
11:30出咗去ok飲野~
等到12:30~
D fd 終於黎到~
首先..去咗會所..
因為得揚有證..so d 人唔比我地入...~
than我地玩後門入~入到去坐咗係到...~
出到去..有個女仔壞到食煙煙...(fd 其中一個)
坐完之後~去咗市中心打保齡球~
一開頭唔係幾識打..成日係咁落條坑~
呀揚教我打~打打下~終於有一次全中...
打到夠鐘個震時..
番番去屯門~
去咗國平屋企玩...玩完...彤佢地食飯飯..
我同揚係國平屋企等彤call..
彤call黎..我同揚去咗彤屋企玩...
玩到9:30p.m.
番屋企...
番到屋企..
睇碟..""心想事成""幾搞野..
不過都幾粗下..
成日係咁講""仆街""""頂你個肺""
呀田雞成日係咁打人塊面""好正""
睇到以家..洗白白...
打到要sleep..88~
|