|
|
2010 年 5 月 21 日 星期五  |
| 2010-05-21 |
分類: 未分類 |
今日9點同胡佢地去樓下踢波,
影咗好多相:

踢到11點幾,
就去咗胡戈戈會所玩,
跟住又番番去踢,
點知勁多人,
最後到冇踢到,
行咗勁奈lor,
跟住就番咗屋企.
|
發表時間:2010-05-21 06:02 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | ... | 280 | »
|
|