|
|
2010 年 4 月 26 日 星期一  |
| 2010-04-26 |
分類: 未分類 |
今日放假,因為借學校
李敏同劉靜就黎咗我屋企,
跟住我同李敏去咗食野,
食完,
琦又黎咗,
去咗南豐行,
之後李敏同劉靜番咗小學,
我同琦就係度等,
等咗好奈,
跟住去咗練波.
|
發表時間:2010-04-26 09:09 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | ... | 280 | »
|
|