|
|
2010 年 4 月 15 日 星期四  |
| 2010-04-15 |
分類: 未分類 |
今日冇得上PE,
因為有人話4樓廁所,
有人食煙,
搞到冇咗兩堂,
不過唔緊要啦,
都落好大雨,
上戈禮拜又係甘,
真係慘!
今日派Grammar,
全班加全組最高 39/50,
真係好~
|
發表時間:2010-04-15 09:06 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | ... | 280 | »
|
|