|
|
2010 年 3 月 29 日 星期一  |
| 2010-03-29 |
分類: 未分類 |
miss丁今日話is唔合格就要抄,
1-10分抄15次
11-20分抄10次
21-28.5分抄5次
好在我合格啫,
唔駛抄,
佢頌話要再測,
好在合格戈啲唔駛!
|
發表時間:2010-03-29 09:32 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | ... | 280 | »
|
|