|
|
2010 年 3 月 18 日 星期四  |
| 陸運會第1日 |
分類: 未分類 |
今日係陸運會,
啲啦啦隊叫得勁太聲,
真係耳膜都寡啦~
今日跑咗2樣野,係100米同4乘400米,
100米同張楚傑佢跑,
我第3,佢第5,
都算唔錯咖啦。
跑完4乘400之後,
隻腳超痛喎!
跟住頌話要練啦啦隊喎,
好在最後都唔駛啫!
聽日都係陸運會,
好在聽日唔駛跑!
|
發表時間:2010-03-18 05:52 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | ... | 280 | »
|
|