|
|
2010 年 2 月 26 日 星期五  |
| 2010-02-26 |
分類: 未分類 |
頂!
今日放學打班制籃球,
第一場,
打1Bwin咗,
跟住,
同1C打,
輸咗3分,
我比人整趺咗,
勁痛囉!
C班啲人,
冇打個啲,
係到辦晒野,
冇打過個啲,
超~
唔係我地冇得換人,
佢地可能冇得win咖!
|
發表時間:2010-02-26 07:26 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | ... | 280 | »
|
|