|
|
2010 年 7 月 5 日 星期一  |
| 2010-07-05 |
分類: 未分類 |
今日番去睇表演,
睇咗勁奈lor,咩事
跟住講分班,
我入咗2C,
胡勁唔開心,
跟住同胡佢地去新都城行,
去咗玩具反斗城,
琦叫我買三眼仔比佢.
不過佢話佢屋企有多公仔la.
|
發表時間:2010-07-05 04:17 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 280 | »
|
|