今日
去左又一城溜冰.......
去之前仲以為tommy去
but佢原來唔黎......
失望.......
開始溜冰啦
原來女班長佢係第一次溜架
超搞笑...
溜左超耐先敢溜出去.......
真係佩服.......
tomas係個高手
溜得超快......
又識玩花式
強人.......
溜完之後
去左沙田
本身想佢打保齡
但之後去左玩具反斗到買大富翁
去sunny間屋玩
tomas第一個敗北
sunny第二個破產
connie第三個無錢
但係我同女班長就仲未玩完
但係我好大可能宣佈負資產
哈哈.....
之後就去左食pizze
再之後就翻屋企.....
沖完涼
開左電腦
去左miss wong個xanga
佢講左d野比我地聽
中一的同學,即使我們只相處了一年,我對你們也有很高的期望。用心感受身邊的人和事,不要盲目聽信別人的話。面對各種好和壞影響,最重要的是堅守自己的信念。除非你自己放棄,否則沒人可以奪去你的意志。面對不想衝破的難關,都要硬著頭皮、沉著應付。不是做你喜歡的事,而是喜歡你做的事。好好加油﹗
佢個xanga係http://www.xanga.com/wscss_wow
有興趣就上下
今日真係好開心
但係.........
|