| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 11 日 星期一  |
| 2008-08-11 |
分類: 未分類 |
今日終於打到blog啦
之前想打都打唔到
只好post翻之前個幾日啦
8/5
今日去左動漫展
d人個個都唔去
搵左5,6日先有個fd去
朝頭早11點幾就出左去
見到個fd之前就去左坐火車
好似去到旺角
有幫人出左火車
擺曬陣係到唱歌
望完超無言加o咀
我個fd同我講這就
香港的''惡搞文化''
聽完仲o
之後
到左會展中心
我打左比我表哥
佢出黎比左張VIP比我地
哈哈
我係VIP
入到去
第一時間去see下高達
正呀
睇左超多野
好似cp(希望大家明咩係cp)
d cp太型啦
hunter們都超型
cool !!!!
睇左無幾耐就已經唔想行
就去左買野
本身想買把死神的刀
但係屋企唔夠大
so
買左naruto d野翻去!!
8/7
我有d大陸親戚黎左香港
佢地黎左我屋企食飯
食完野之後
太無聊的關係
我呀姐提供d面膜
比我同表弟妹玩
發現面膜都幾好玩
特別係整落黎個陣
d相遲d post翻
8/8
今日奧運開幕
個個開幕典禮好好
比個100分比佢
12點幾
大陸d親戚話想去香港d酒吧
so我呀哥bring佢地去
我同表妹都跟住去
如果唔比我地入
就bring我地去食田品
好彩有一間比我地去
我地玩骰''中''
超好玩
我都係第一次去酒吧
哈哈
如來比我想像中好得多
8/9
今日食完飯之後
又係到無聊
上次玩面膜
今次玩指甲油
我同呀姐個男朋友玩
左手玩到5隻手指甲都係
仲影左d相
都係個句
遲d post
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 65 | »
|