天空聖地
大家好!
我個blog歡迎各位朋友或來客留請言
不能自由發表內心言論便不叫日記!!!!!
正常會嚮7:30-9:00寫blog
kenken1995
暱稱: 天月.神
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-07
2008-10-13
2008-10-12
2008-10-08
2008-10-05
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 110
今日人氣: 0
累積人氣: 1676
占卜
砌圖
2008 年 8 月 11 日  星期一   晴天


2008-08-11 分類: 未分類

 今日終於打到blog啦

之前想打都打唔到

只好post翻之前個幾日啦

8/5

今日去左動漫展

d人個個都唔去

搵左5,6日先有個fd去

朝頭早11點幾就出左去

見到個fd之前就去左坐火車

好似去到旺角

有幫人出左火車

擺曬陣係到唱歌

望完超無言加o咀

我個fd同我講這就

香港的''惡搞文化''

聽完仲o

之後

到左會展中心

我打左比我表哥

佢出黎比左張VIP比我地

哈哈

我係VIP

入到去

第一時間去see下高達

正呀

睇左超多野

好似cp(希望大家明咩係cp)

d cp太型啦

hunter們都超型

cool !!!!

睇左無幾耐就已經唔想行

就去左買野

本身想買把死神的刀

但係屋企唔夠大

so

買左naruto d野翻去!!

8/7

我有d大陸親戚黎左香港

佢地黎左我屋企食飯

食完野之後

太無聊的關係

我呀姐提供d面膜

比我同表弟妹玩

發現面膜都幾好玩

特別係整落黎個陣

d相遲d post翻

8/8

今日奧運開幕

個個開幕典禮好好

比個100分比佢

12點幾

大陸d親戚話想去香港d酒吧

so我呀哥bring佢地去

我同表妹都跟住去

如果唔比我地入

就bring我地去食田品

好彩有一間比我地去

我地玩骰''中''

超好玩

我都係第一次去酒吧

哈哈

如來比我想像中好得多

8/9

今日食完飯之後

又係到無聊

上次玩面膜

今次玩指甲油

我同呀姐個男朋友玩

左手玩到5隻手指甲都係

仲影左d相

都係個句

遲d post