| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 20 日 星期四  |
| 2007-12-20 |
分類: 未分類 |
今日係聖誕party
都沒野做.......
一字記之曰''悶''
之後
我就同之之,月,星星,羊羊,emily
去左又一城踩冰
但佢地話踩3:30個埸
無計啦
星星同左我去買雪糕
一字記之曰''正''
食完左之後
出到來唔見左佢地
我就同星星同羊羊去左M記上網
之之突然打來問我地見唔見佢個銀包
但佢個銀包唔嚮我地到
到左3:00
佢地又打來
見我地去溜冰場
見到佢地之後
先知佢地去左7仔
好彩之之搵翻個銀包
入左溜冰場之後
星星踩得超勁
比我仲勁
佢地4個就.......
但之後月踩到超快
另外兩個女仔都ok啦
但羊羊就.......
我仲係到蝦月<(=_=)>sorry
我隻腳損左........
我抄左1次
失敗失敗
要走了
之之同emily唔要月就走左
回到大埔
我同星星去左食野
回到屋企之後
我又出左去大中同哥哥媽咪食野
回到屋企樓下
我就翻左小學
因為今日係聖誕音樂晚會
我見翻好多fd同老師
我日真係happy
(^^)>
|
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | »
|