天空聖地
大家好!
我個blog歡迎各位朋友或來客留請言
不能自由發表內心言論便不叫日記!!!!!
正常會嚮7:30-9:00寫blog
kenken1995
暱稱: 天月.神
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-07
2008-10-13
2008-10-12
2008-10-08
2008-10-05
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 110
今日人氣: 11
累積人氣: 1662
占卜
砌圖
2007 年 12 月 20 日  星期四   晴天


2007-12-20 分類: 未分類

今日係聖誕party

都沒野做.......

一字記之曰''悶''

之後

我就同之之,月,星星,羊羊,emily

去左又一城踩冰

但佢地話踩3:30個埸

無計啦

星星同左我去買雪糕

一字記之曰''正''

食完左之後

出到來唔見左佢地

我就同星星同羊羊去左M記上網

之之突然打來問我地見唔見佢個銀包

但佢個銀包唔嚮我地到

到左3:00

佢地又打來

見我地去溜冰場

見到佢地之後

先知佢地去左7仔

好彩之之搵翻個銀包

入左溜冰場之後

星星踩得超勁

比我仲勁

佢地4個就.......

但之後月踩到超快

另外兩個女仔都ok啦

但羊羊就.......

我仲係到蝦月<(=_=)>sorry

我隻腳損左........

我抄左1次

失敗失敗

要走了

之之同emily唔要月就走左

回到大埔

我同星星去左食野

回到屋企之後

我又出左去大中同哥哥媽咪食野

回到屋企樓下

我就翻左小學

因為今日係聖誕音樂晚會

我見翻好多fd同老師

我日真係happy

(^^)>