| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 18 日 星期一  |
| 薯仔梵 |
分類: 未分類 |
薯仔梵生日快樂!
感想:
識左你2個月
覺得你個人幾好!
生日快樂!
CM!
你啲生日仲有5.5小時
開心D過!
生日快樂!
生日快樂!
生日快樂!
|
2010 年 10 月 14 日 星期四  |
| 打咩??????? |
分類: 未分類 |
我今日都冇咩打
唔特別
留下CM~
我今日成日都煩到人
我都覺自己煩
可能今日煩得人多
番到屋企超累!

|
2010 年 10 月 13 日 星期三  |
| 2010-10-13 |
分類: 未分類 |
今日體育堂
環校跑(2個圈)10.14
跑完同D人打波
好好玩
放左學打算同去M記
但我要留D錢去SEE咩眼
所以就番屋企
點知冇帶KEY
就番去M記陪坐
我又要抄多次RA4 好累呀!!!!!!!
|
2010 年 10 月 12 日 星期二  |
| I AM A「害人精」 |
分類: 未分類 |
我今日足足害左二個人 (陳嘉英.曾海星)
SORRY!!!對唔住!!! 
一朝早唱校歌
我唱完校歌我同[星]講佢把聲好似 莫華倫
俾MISS聽到就叫我同[星]放學要留堂
我就話[星]冇講野
MISS話佢有聽就有錯SORRY!!!
之後陳嘉英叫我幫佢罰抄
抄抄下俾MISS見到沒收左份罰抄SORRY!!!
點解我咁黑咖!!!!!!!!!!!!!! |
2010 年 10 月 11 日 星期一  |
| 2010-2-14日誌=.= |
分類: 未分類 |
今日要去功課留堂班
頂!
話我欠中史堂課收啦!
甘老X你好野
本來馮SIR話留我半個鐘已經
變左一個半鐘超
頂!
又要做中史作
中史作唔見左又要找
找完入要倣
煩死我啦!!!!
想快D星六去睇咩雞眼.龍眼.屎眼.人眼.唔知咩眼 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | » |
|