F.K
 
kenkin6190
暱稱: KEN
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔記得左打日誌
...
陸運會
吾志.
文章分類
全部 (23)
2010 年 10 月 18 日  星期一   晴天


薯仔梵 分類: 未分類

薯仔梵生日快樂!

感想:

識左你2個月

覺得你個人幾好!

生日快樂!

CM!

你啲生日仲有5.5小時

開心D過!

生日快樂!

生日快樂!

生日快樂!



2010 年 10 月 14 日  星期四   晴天


打咩??????? 分類: 未分類

我今日都冇咩打

唔特別

留下CM~

我今日成日都煩到人

 

我都覺自己煩

可能今日煩得人多

番到屋企超累!

 



2010 年 10 月 13 日  星期三   晴天


2010-10-13 分類: 未分類

今日體育堂

環校跑(2個圈)10.14

跑完同D人打波

好好玩

放左學打算同去M記

但我要留D錢去SEE咩眼

所以就番屋企

點知冇帶KEY

就番去M記陪坐

 

我又要抄多次RA4好累呀!!!!!!!

 



2010 年 10 月 12 日  星期二   晴天


I AM A「害人精」 分類: 未分類

我今日足足害左二個人(陳嘉英.曾海)

SORRY!!!對唔住!!!

一朝早唱校歌

我唱完校歌我同[星]講佢把聲好似 莫華倫

俾MISS聽到就叫我同[星]放學要留堂

我就話[星]冇講野

MISS話佢有聽就有錯SORRY!!!

之後陳嘉英叫我幫佢罰抄

抄抄下俾MISS見到沒收左份罰抄SORRY!!!

點解我咁黑咖!!!!!!!!!!!!!!



2010 年 10 月 11 日  星期一   晴天


2010-2-14日誌=.= 分類: 未分類

今日要去功課留堂班

頂!

話我欠中史堂課收啦!

甘老X你好野

本來馮SIR話留我半個鐘已經

變左一個半鐘超

頂!

又要做中史作

中史作唔見左又要找

找完入要倣

煩死我啦!!!!

想快D星六去睇咩雞眼.龍眼.屎眼.人眼.唔知咩眼



訪客留言
最近三個月尚無任何留言
生日鐘
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
BB 狗
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。