今日一番到屋企都好驚下..
唔知牙媽番左來未....因為,,,她一定會罵我~.~
可能因為...我昨日冇番屋企
唉~.~昨日冇啦啦比人叫出街=,=
睇下個鍾....晚上10點左右=,=
你有冇心情想知邊個叫我出去呢@@
哈哈....我當然唔講啦>p<
出左去...啦....走路<<<<去.........唔講得..因為好多地方
後面去左打機=,=打到4點左右....走佬..就去左慈雲山食早餐=,=叫左海輝落左來..
唔知點解....好乖好乖地落來....我都估他唔到
唉~~唔打啦...冇心情=,=比老婆....整到冇心情
文章分類: 木村心得








