太耐無打日誌啦,希望大家可以原諒我
今朝起身,又係度做功課
結果又做唔晒,又要返學校做
數學:枱面數學書,枱底英文罰抄
化學:枱面化學筆記,枱底英文罰抄
中文:枱面中文書,枱底英文罰抄
地理:枱面地理書,枱底英文罰抄
我用左四堂時間+三張單行紙先抄晒,抄到手都斷
Oral堂果陣時Derek好關照,第一個就叫我講野
好彩不過不失,無俾佢鬧
之後就係全日最開心既「志偉飯局」
好彩有Ms Ho陪我地同Derek食飯,如果唔係都唔知點算好
食飯果陣時傾左好多野,d人成日擺我上枱
話我識好多女仔,好花心
其實我係好專一,我淨係鍾意送條手繩俾我果個
原來平時既Derek同上緊堂既Derek有好大分別
視藝:用左一堂畫畫,一堂訓覺
英文:今日算好啦,得兩個人俾Derek鬧
跟住就放學,又同鍾思樂去公園玩電話
雖然我今日係電話淨係講左兩次,仲差八次
不過我講d野全部都係真
|