| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 18 日 星期五  |
貓貓有33 =3=  |
分類: 未分類 |
27.1-33.9C
今日學琴
d scale原來好多都唔識
個miss都無眼睇
話唔可以俾我抄的~!!!
下晝去吉之島行街
跟著去太古城行
唉~
都唔知幾時先可以去冰雕...
之後買左件3仔俾貓貓
佢著左後無黎神氣
好似好嬲咁
但成個樣真係好搞野~XD

|
| 發表時間:2006-08-18 09:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 17 日 星期四  |
今次D F.1生好搞野~  |
分類: 未分類 |
26.0-32.4C 今日又要番學校 今次係科學 要喺hall 睇F.1 D人做實驗同幫手 我要做上下半場 哈SIR講野好搞笑 其中1句係 「1支牛奶瓶,本來值$1,但俾我店過,就值$1000,唔好跌左呀~!!!」 上半場D F.1生靜D 下半場D 就搞到我死咁滯 好鬼古......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2006-08-17 08:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 16 日 星期三  |
有人工收KAKA~~  |
分類: 未分類 |
26.1-32.0C 今日好@忙 由7:30直落18:00 朝早起身又唔係好舒服 唔想食野無胃口 1:30補完習又要趕著食野又番學 聽日又要番學 但曾SIR俾左人工我 真係好 KAKA |
| 發表時間:2006-08-16 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 219 | »
|