| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 8 日 星期四  |
林啟業係咪有學琴架  |
分類: 未分類 |
27-29C
VA堂
睇港台既藝行4方
宜家D藝術館咁X靚既...
之後做WS
條死魚整巢哂飧WS
後尾頌咋帝唔交
如果無分你死緊 \ _______ /
MUS堂派筆試卷
第2高分...21 =V='''''''
高佬真係慘
居然低過我.....
但我好唔据條林啟業
差個1分咋麻
真係懷疑緊佢有無學琴...

|
| 發表時間:2006-06-20 12:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 7 日 星期三  |
PTH口試又死...  |
分類: 未分類 |
27-30C 今日PTH考口試 揀左最難嗰課 =="""" 讀到甩甩咳咳 又無捲利 頌有分攞咩..... 
|
| 發表時間:2006-06-20 12:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 6 日 星期二  |
LUNCH喺313做CL HW  |
分類: 未分類 |
27-30C 今日電腦堂做唔哂件波3 要喺LUNCH問陳SIR借313黎做 好彩岩岩做得徹... 其他唔記得LO 因為好耐先補打 ==" 
|
| 發表時間:2006-06-20 12:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | ... | 219 | »
|