| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 13 日 星期四  |
臭臭的坐喺HALL聽耶穌...  |
分類: 未分類 |
18-26C
今日復活節崇拜,又要悶悶的坐喺禮堂聽耶穌同唱耶穌.....
返到學校,返番班房1陣,之後好似週會感,落去排隊,之後上HALL
今次既崇拜跟以往不變既係
1.祈禱
2.唱耶穌
3.譚傳通
而有變既係
1.多左1對新組合開演唱會(當然係關於耶穌啦)
2.好似無左合唱團
內容細節唔詳細講LO
第1有個同學同我地祈禱
第2就有嗰隊組合(唔知叫咩野名)
第3有老譚
第4走人
同人去新開張既法國餐廳食D野
駛左百幾蚊.....
我只係俾左30蚊...=V=''''
最後返屋企
1:40PM同4搭82去筲箕灣既政府診所睇醫生
寫我有過敏性鼻炎
有人話我聽即係鼻敏感
我都覺應該係 =W=
俾左4包藥我食
無奈的
有3包藥都係我之前食過的=='''
最後搭番82走佬
1039 3028

|
| 發表時間:2006-04-13 09:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 12 日 星期三  |
幾好笑的笑話==  |
分類: 未分類 |
26-29C 今日真係無嘜野做,好多堂都好留心聽書,但都英文堂..... MS E叫我答問題 佢問我鍾意咩野類型既歌 我咪問POP MUSIC囉 之後佢問我鍾意邊個歌手 我本來想講ANDY LAU呀HACKEN LEE果D架 但驚佢唔識 咪UP D英文既歌手囉 以我記憶中得1個 MADONNA 我咪講......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2006-04-13 09:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 11 日 星期二  |
上家政,倒寫雞蛋落枱面  |
分類: 未分類 |
今日獸醫無返,所以果兩堂中文係吉堂,朱啟堯代課,我就係度睇報紙,打發下時間。 終於有家政堂上喇!張嘉慈教,教法同中1時個 ms 丁1樣,但唔知點解,上左第1堂就覺得ms丁教得好小小,都唔知點解。今日唔知做咩野,我同邦邦1組。當我打雞蛋時,唔小心整寫左隻落枱面,灑左隻...好彩無嘜人發覺者=v=''',但以我同邦邦ed唔係幾識主野食既人,7分係咁上下喇...== RSC,耶穌搶答,就算我睇左聖經,MIS......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2006-04-13 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | ... | 219 | »
|