| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 24 日 星期一  |
| 2008-11-24 |
分類: 嶺南校園記載 |
昨晚發左個夢, 我平時好少可發夢
原來夢真係可以咁抽象
自己無可能做既野o係夢境會做到
CHIN: 上LIBRARY, 黎SIR要我地做以下功課:
我要迫自己呢個星期要做哂!!!
ENG: 作07年PAST PAPER短文
作左一篇好低層次既文, 一隻深字都無
MATHS:雖然有3堂, 但我無恰過眼訓
重溫三角形求面積既三個方法同框線圖
1/2 ab cos C <- 比哂老師
PE: 考體能, 10分鐘17.5圈
今年考跑圈係最落力既一次, 完全無減慢過黎跑
|
| 發表時間:2008-11-24 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 23 日 星期日  |
2008-11-23  |
分類: 生活點滴 |
呢兩個星期日無街出, 好悶
今日星期日更加係unhappy day
去吉之島食完野就番歸
食野時比呀媽當著面鬧到我連隻狗都不如
鬧得好大聲, 係咁話我無禮貌, 唔做哂d功課就做其他野
係我錯, 不過係鬧都唔好o係出面鬧啦, 勁灰
番到歸同人傾skype, 先開心番, 無事啦=) |
| 發表時間:2008-11-23 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 21 日 星期五  |
| 2008-11-21 |
分類: 嶺南校園記載 |
唔好講d唔開心野喇
講今朝既週會
可以話係咁多次週會最專心聽野既一次
有個黑社會坐過25年監既人黎分享佢既往事
最盞鬼係呢句: 「我飯可以唔食, 但粗口唔可以唔講
唔講粗口會死架........
我有次去McDonald想嗌個魚柳包黎食
要係咁鬧人呀爸呀媽
講一大輪粗口先形容到個魚柳包出黎..」 (大約係咁講啦)笑......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-11-21 08:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 219 | »
|