| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 12 日 星期五  |
| 2008-09-12 |
分類: 嶺南校園記載 |
琴日day1...
CTP: 對MATHS WS, 咁簡單既都有錯
HIST: 鄺山話齡記收少我地兩蚊買本練習
退哂D兩蚊比我地
MATHSX2: 第一堂恰眼訓,
羅sir講成兩堂野目的只係要我地背o個D公式= =
ECON: M2=M1+DS+DT+NCDLB
讀經濟第二驚就係呢d= =
英文堂講SPEAKING,
好心美貞唔好"灑"呢D時間讀哂份野D內容出黎啦,
呢份野我地自己睇咪得囉, 悶到死
落堂前又有DISCUSSION
中文堂講水調歌頭同念奴嬌,
原來佢教開中國語文及文化
成面堂都聽佢講中史故仔, 我都唔眼訓, 幾好
同埋黎副校D突擊測驗同背默都好簡單, 真好
夜晚去CWB食飯做節
搭車入CWB塞車, 搭升降機上酒樓又要排長龍
食完本來想搭8P走
但排隊等8P既人多過等派平安米囉
由巴士站排到SOGO大門口都未見龍尾
先搭MTR回家。
|
| 發表時間:2008-09-13 12:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 11 日 星期四  |
| 2008-09-11 |
分類: 嶺南校園記載 |
今日day7
起身肚痾, 好彩番到學校無事
單鮑又無番/__\
地理堂聽書, 對外營力無乜興趣
英文堂終於消滅左呢份爛鬼野,
份模擬paper好q難, 題題錯咁濟, 之後discussion
到ECON, 又係咁, 聽聽下書恰左, 佢講書好悶囉
數學堂做數做數, 開始明呢課既基本野了
中文堂做卷五, 黎副校好好人, 又唔駛我地即堂交
佢講野好有朗誦FEEL, 佢講書先唔悶MA
LUNCH好乖咁上左去LIB做閱讀報......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-09-11 06:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 10 日 星期三  |
| 2008-09-10 |
分類: 嶺南校園記載 |
今朝搭小巴o係藍灣巴總居然塞車, 塞左6,7分鐘
好彩我撞正個開快車兜捷徑既司機
今日單鮑無番, 隔離無人好悶
地理數學堂講書
兩堂econ, 第一堂都有聽書
但到第二堂崖唔到落去, 恰眼訓
中文堂小組討論, 完全唔入狀態下討論囉
jimmy真係好核突><
到我討論, 自己都唔知自己講乜
英文堂又作文, 了左篇唔合格既文比美貞
放學走......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-09-11 06:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 219 | »
|