| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 5 月 13 日 星期三  |
| 星期四啦,終於都. |
分類: 未分類 |
仲有一日就放假啦><仲有一日就溜冰
好興奮呀xd
今日有pe同音樂堂
pe打乒乓球,...下堂考試-33-
音樂考吹笛,,太簡單啦!
之後中文大測,,我覺得呢份仲簡單過之前果份小測- -
期待明天到來!
|
2009 年 5 月 12 日 星期二  |
| 星期二 |
分類: 未分類 |
今日比前日爽好多,,因為今日放左學去打波~
今日見到袁嘉玲問朱炳借野,,越來越覺得袁嘉玲中2朱炳啦-v-
今日朝頭早就早會,,超悶,,
之後有低班週會,d片都幾過隱@@
之後就上聖經堂,,我越黎越對聖經有興趣,
因為我好中2聖經d歷史人物,,個個都係受神所托,管轄世界
之後放學去左石蘺打波,,搭車果陣見到糖婷同鍾慧嘉
我地問佢去吾去溜冰._.佢地話去,
|
2009 年 5 月 11 日 星期一  |
| 好悶呀今日~ |
分類: 未分類 |
今日係一個星期既第二日,,真係好鬼悶..
我比老師調左位,,其實我都想調好耐~"~
今日午息有排球賽睇~~應該係班際既
之後比食咩飯咬左隻手一啖,,咬到好痛/3\
我果陣時訓緊架麻,,佢無啦啦用支筆打我隻手~
之後我就揸住佢支筆,,我就死都吾放佢就咬我啦
聽日要中文默書,後日就中文大測-33-
都吾知點溫書好呀.. |
2009 年 5 月 9 日 星期六  |
| 兩日無打qz啦 |
分類: 未分類 |
兩日冇打qz啦
因為近排呢兩日太忙,,所以冇打
今晚打番@@今日諗住去剪頭髮~
但係又吾想特登出街剪頭髮
所以諗住聽日先剪頭髮~
聽日母親節@@請媽咪飲茶耶-v-
今日陪左偉哥,春爺,肥料,偉哥佢地去荃灣打機@@好爽
之後打到3點幾走左,大家都番晒自己屋企-33-
我就番kf打波,,打到6點幾就去左青年空間到練街舞-x-
整親隻手,,留左小小血~~ |
2009 年 5 月 5 日 星期二  |
| 上課天~ |
分類: 未分類 |
今日要中文默書同派數學quiz卷
今日有視藝.v.學5種木顏色既應用技巧,,
之後上Oral堂-33-又係果個1C班班主任教,,我覺得佢教書教得好廢
佢可以話係吾理我咁濟,我狂同fd傾計,,佢都吾理我既,,
剩係叫我拎番轉面(因為我背住佢傾計)
之後到左數學堂派quiz卷,,吾合格.3.意料中事!
之後中文默書,,簡直簡單到爆啦,,咁就100分啦~"~
今日係咁同高佬玩-33-佢好鬼中2訓教-口-
所以我就係咁整醒佢~搞到佢冇得訓@v@ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | » |