又一個孤單聖誕...
                到底怎樣...
                          是我的世界太窄嗎...?
 
2007 年 10 月 20 日  星期六   落雪


07年 10月 20日 零晨 3:10

呢幾日 心情 可以用"愉快"o黎形容

好少可 心情會咁好

我多數心情差先打日記....

無錯!e+心情都幾差....

講返之前 點解心情咁好先

就係 同 呀珊 佢有進步!

都同到佢講野

之後 仲有打到王子武器 仲要附埋 烈日火焰!!(魔獸世界)

仲有 10月18到10月22 我老豆 呀媽 同兩個細佬 都去左北京!

正@@

之後 平淡咁過左幾日

都諗左 唔少野

諗下 我可以做d咩

因為 知道自己發呆 都係無用

咁 我就要主動

就算佢之後會好討厭我都好

好過 好似e+咁 咩都唔做

其實 明知自己 做幾多野 講幾多野 都無用

好像 我做的事 我說的話

都看不見 聽不到

完完全全 被隔離

一千萬公里

 

發表時間:2007-10-20 03:32 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


kenneth1454
暱稱: 康
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-14
2009-07-01
2009-04-13
2009-03-26
2009-02-14
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 68
今日人氣: 1
累積人氣: 3300
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed