| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 17 日 星期五  |
| 暑假... |
分類: 未分類 |
暑假冇乜野做...now又冇報...
呢幾日都冇踢波...
琴日叫左老豆買左個籃球...諗住暑假日日打...
有少少興趣同想高d...
-0-...暑假日子真冇引
日日都hea咁過...咁就番學...囧!!!
前幾年暑假都係去親戚到住...
呢度住下個度住下...不知幾爽...
而家唔得啦...都唔敢話去邊度住...
搞到悶死-0-
________________
忍呀...唔俾自己再係咁...
|
|
|
cowing 於 2009-07-20 10:30 PM 發表:
cM~
|
|
|
cowing 於 2009-07-20 10:29 PM 發表:
cM~
|
|
|
cowing 於 2009-07-19 11:00 PM 發表:
cM~
|
|
|
cowing 於 2009-07-19 11:00 PM 發表:
cM~
|
|
|
cowing 於 2009-07-19 11:00 PM 發表:
cM~
|
|
|
Ho1333 於 2009-07-19 12:43 PM 發表:
cOmm2nt (:
|
|
|
cowing 於 2009-07-18 10:27 PM 發表:
cM~
|
|
|
cowing 於 2009-07-18 10:26 PM 發表:
cM~
|
|
|
comment'=] 又唔報now now甘好玩 打籃球叫埋我地啊ma 我地都鍾意打波嫁 回回回回回
|
|
|
Ho1333 於 2009-07-18 07:41 AM 發表:
♥ cOmment :) ♥
|
|