今日係同俊俊battle ge日子
可惜我輸左比俊俊....
不過....我有的是時間...........遲d再練勁d再挑多次機\口/
就日冇咩野打.....就咁
話說....上次同明仁佢地玩combo馬拉松
玩玩下作左一首歌出黎@@"
而家去歌先(請用有做蚊ge節奏黎唱)
蛙頂 freeze,蛙頂 freeze
chair freeze,chair freeze
快d黎個under groud
再黎個側groud
單蛙 freeze,單蛙freeze
最後有d唔記得....所以自己作
琴日返左大陸睇牙.......發現.....原來今次覆診係未搞店ge
真麻煩哩...........星期日要再去多次(我寶貴的星期日啊T_T......(閱讀全文)
今日7點鐘就要起身返大陸拜山
好累.........
郁唔到咁濟.........
返大陸拜完山之後食野......食完野去左睇牙.....唉....誰叫我小時候都不刷牙呢.......
睇完返到拱北......剪髮.......真係變左做實頭
唉.....聽日點算=.="
算....管他的
同俊俊ge約定都差唔多黎啦
加油至得
話說.....今日童軍花步比賽........
23旅有份wo......點可以唔支持呢
所以我就去左睇
等佢地比完之後公佈成績
好可惜拎唔到獎....唔緊要.....仲有下年
放左童軍之後就同w.c.同埋d童軍ge一齊去食野......食完野搭車返屋企
未搭車之前狂撩w.c.
點知佢話等佢好返要同我battle
對唔住啊大佬.....求下你放過我啦
不過今日落湖跳break哥陣唔知係咪太累.......
好多招都做得好辛苦-.......(閱讀全文)
妖!!!!本來今日應該好開心至係
因為我搵番一樣差唔多成年都搵唔到ge野
至於係咩唔講啦
講起黎....今日真係超火.......
本來落湖應該好開心
點知條八婆7+2又落左黎
佢落黎冇所謂....但係又煩wo
battle哥陣又係到煩住晒話我跳開心舞
你冇野啊?開心舞d動作有咁煩ge?你做唔做到丫
上次李啟源笑我我鬧一鬧佢算....因為有人話佢智商有問題
但係你智商有問題咩......(閱讀全文)