今日同will去左kowloon city study,佢係我身邊真係好開心,我越黎越肯定我係love你
雖然你問我鍾意你d咩我答你唔到,但係我真係love你,信我,我講既係真的
我諗左好耐,我覺得你得意,對我好,唔花心,肥....唔通呢d都唔係叫理由咩
我會珍惜同你既一分一秒,而家對我黎講日日都好有意義,都係因為你
i love you 啦 !!!
下就同左d 同學去in ....d 外國人...要我in 囉..... == 真係好衰
我覺得好唔知點咁囉......總之就樣衰啦!!!!