今日好驚訝,有隻豬等我放學,,,開心開心...我真係估唔到你會咁做
又唔同我講wo,,,要你等左咁耐,,,真係sorry呀 ~
好開心呀....成個week都冇見你啦,,,你知唔知我好miss你呀 ~
miss死我啦~~~hehe,,,,
雖然成晚都同你坐左係公園度,但係我一d都唔悶,仲好開心
講真呀...我唔捨得走架...如果一直坐既話我都覺得直呀..可以見多你一陣ma ~
但係你夜..你要早d反....唔係就好危險^^