難過極了要笑
係...我難過極了既時候唔會喊..而係笑
一首我一直等既歌...""single""...
就係因為一句歌詞,我愛上呢一首歌
放左學,去左呀will屋企study,,,話就話study,,.,,但係又冇囉...
今日係我第一次去佢屋企...
哈哈...都幾開心呀....
我覺得佢堅屋企..好有豬氣~
哈哈 !!!I love you