去左jackal屋企,比到既就只有一種感覺
就係物是人菲...以前有好多野....
以為係好應該,原來一d都唔係
佢咁做只係佢愛你,,唔係一定
有d好怪既感覺,唔係開心,又唔係唔開心
好難講,可能係心酸
jackal呀...又叫我teach你...你又玩wo..
下次唔好啦,你要ce架ma
唔可以咁lazy架,話就話你好憎maths,
但係都要stuay架
下次我再去你個度,唔好再話想睇奪命狂呼啦
我真係好驚!!!!!!!!!!