今日係放假之後第一日反學,我覺得間學校好陌生,可能太耐冇返啦
今日我真係返學等放學,因為放學約左呀k,好想快d放
放左反到屋企,我就即該打比你,但係點知你係度睇dvd,一d 都唔緊
我好灰lor,我又未食野,咁我咪自己出去食lor,一個人...
6:00佢未到,佢遲到lor,第一次都遲到,一d 都唔緊
之後佢成日串我lor...好灰,不過睇超人恃工隊個陣,你叫我咩咩,哈哈
估唔到lor,之後去左味千,佢食完謂痛lor,冇用
食完佢就好似吹我反去..我都唔係好想反...
我又亂諗....哈哈...之後你打比我同我講反,我先信
好傻tim,今日係2月16日,係新開始
你呀...唔好要我擔心你呀
如果我唔係你身邊,自己要TAKE CARE呀
唔好食咁多煙啦
|