而家係1:10a.m.我心情一d都唔好,唔知,我都唔知做咩事,聽左幾次"遊牧民族"就係咁....想起我的三失青年:失學,失戀,失業....好怕被我個fd講中....冇樣得.......
開心過後一定有數唔盡既傷心
我忘記了當時有沒有被祝福 許多事情都已經模糊 如果愛你真的是我一時的糊塗 我寧願這輩子都糊塗 你把當時的世界記得很清楚 我們都有同樣的感觸 無人知道我們能走到什麼地步 幸福還是一個未知數..............