諗得好清楚,你咁做可能仲好,我同你根本都唔夾,係2個世界既人,一齊左一定會好快散,咁算啦,我一定要加油 加油~FIGHTING!!!!!!!!!!!!!!!哈哈 ....我而家冇野啦,都幾好呀咁樣
好開心呀...shp陪我talk左成晚,我諗唔係你我一定會打反比條仆街,一定會同佢今日出去....一定又踩反佢度,我發覺我真係好似以前個你咁,我見到你咁努力,個結果都係咁,我就覺得如果我又好似你咁,就算點努力....都係一樣,係唔係呢....哈哈...打打下,我諗反起你個張美的諧既相,個細路真係好cute,勁like你呢張相,就好似一個叔叔同一個小朋友.....哈哈,唔講啦,一陣你又打我啦,其實似叔叔都幾好呀,,,,我就想似都唔得啦~....仲有呀.,..我都唔記得thx你,幫我make我個xanga,阻你咁耐唔好意思呀
反學都好多野做啦....呢排覺得自己係完全咁懶,冇做過野囉完全,而家又有test啦.....真係唔想study呀,d野好似越黎越唔識.....shit !!!!!
|