哈哈...好正呀shp個留言,哈哈....好like呀 !!!!個肥仔,,,好......q...2有個叔叔都好........哈哈,今晚好似有小小唔慣咁,冇咩人同我chat,冇同呀叔chat ~
今日多左個呀哥= =,都幾好既,佢幫我make xanga,唔知會make成點呢...........我覺得起碼好過皇后先,又話打比我,又唔打囉d人,又話幫我搵野,又冇囉d人,d咁好既fd都唔知係邊度搵啦.......= =
下就同左香腸去溫書,d人真係好好,成日都遲到......約佢1:30,佢就2:30先到,次次都係咁,成到我勁嬲......我就爆粗.....再遲到你就知死
|