妖.....咁大雨都冇紅色,,,,,食屎架.....好眼訓呀我....洗完面都好似訓唔醒呀我........鳴鳴鳴
做咩d人可以咁8既= =,扮曬好似好care我咁,其實係8,我唔開心又唔見佢地理我wo,而家一知我好似有,個個都好似變左個8婆咁,問3問4,煩死人啦........最8果個都係eddie.....仲煩過我呀媽,我都知d老姑婆係煩d架啦,唉....見你咁慘...我今次竟算啦,下次唔好咁8 啦.,如果唔係就叫香腸咀你
d 人話我係devil囉........好嬲囉...咁話我...死8婆eddie,哼.......唔彩你!!!賤理
!!!!
反學好辛苦,今日成日都好似冇咩學過野,堂堂都係度諗野,諗左菲菲同kelvin,佢地原本都同我好fd,但係而家呢....係我既問題定係...我都唔知...我想好似以前咁,一齊玩天光,講下淫野,講下心事,出去打下機,我陵發覺我真係好小fd,好好既fd 真係5個都冇,而係學校就更加唔好講啦,我好似做左透明人,可能我唔係好出聲啦,而家先覺得係ng wah既日子其實都好開心,一齊做
librarian ,
琴晚同左jackal talk左一陣,講左好多野,原來我以前真係好衰...做左好多衰野,而家發生左咁多野,可能都係我以前衰,哈哈,好MISS JACKAL隻狗呀,好想去佢巨3企玩呀,我希望你快D CE完啦
,
加油加油
~~~FIGHTING!!!!!!!!!!!!!!!
打打下有D MISS你TIM ~ = =
|