我終於夠$$買我想要既野啦,琴日香腸又幫我賭波,佢話win左$400...有 d唔信...= =
我星期六一定要買,我想要左好耐,呢排好似迷上左porter,死啦,我仲有好多野都想要呀
香腸你一定要幫我呀 ...ayu又出碟我又要買,仲有我要買小說同參考書呀.....= =
我又睇中左mcdull喎...香腸,你咁勁又咁好人,一定肯既 ~
等我學下皇后講野先~十個開心我有十萬個開心~哈哈,d女仔真係天真呀
一返到學校,有個女仔拉住我,佢扯全我行,跟住話要同我影相,我話唔影,佢拉住我= =
咁我怕醜呀ma,無啦啦叫我影......我又唔識佢地,所以都係唔影好d
lunch既時候,有仔bird fly左入黎,d 女仔大叫........我好afraid囉
我唔係怕隻bird,我係怕左d女仔,佢地d尖叫聲就真係.....好恐怖= =
不過d女仔都好有愛心,佢地見隻bird受傷,就take care佢,比左個呀sir
之後上左一堂pure就去左參觀西九龍既文娛藝術區,參觀左好耐,但係好好睇
個三個設計都好靚,特別係恆基個設計,第日真係好想去個度睇呀...
我諗起完都係十年後既事啦.到時唔知你仲會唔會同我一齊去呢??
我就好想同你去啦,不過你成日都話將來既野冇人會知,但係我覺得將來既野都由自己控制架啦
係你話唔知ji ma ,算啦,而家開心就得啦,死啦....打打下miss你tim= =
返到屋企,我真係好tired呀......今日我就好似做左一日苦功咁辛苦
一反到屋企就即刻sleep,如果我知呀k online等我,我一定online
你囉miss我又唔打比我,我覺得你今日傻得好得得意,哈哈
香腸今日同我買左好好好好好多錢........我好afraid囉
一定要win呀,如果唔係我個porter就冇望啦......
做phyc|sics...做physics.....成晚就係做physics
做到好夜tim ~~
|