不怕你傷害我,只怕你不愛我@皇子

2005 年 5 月 27 日  星期五   晴天

pe lesson 分類: 未分類

今日有個女仔唔開心,同我chat左好耐,佢send左佢同佢條仔既對話比我,睇完...我覺得佢好慘,原來唔鐘意一個人做幾多野都冇用,就算為佢而改變,都,,唔知....睇到我都有d心酸,我以前都試過一個人可以係一日之間好似變左第二個人,個感覺好難受....

原本以為唔洗上pe,但係又要上....好無耐...今日petest體能,哈...我發覺我d體能都ok,hehe ~做完之後我係差d企唔到...勁辛苦,返到屋企........做豬......zzzzzzz

我覺得eddie好8,成日係咁問我同佢點....好似做左我呀媽咁囉....無奈中....但係我都好想知,佢會唔天日會like我,天日就知啦呢d野,好想快d到天日,但係又唔係好想咁快就到,我知有d野係就係唔係就唔係...可能我天日我會爆開心...又或者....但係我知我而家個心係點諗先,我好肯定...我覺得你開始成為我生活既一部份,,,

今晚出左去buy cd...又話有....都冇既,,,,講大話..........屌////但係我真係估唔到柏芝cd都會賣曬囉....可能係入貨小啦....

今晚同你talk左好耐,好似冇試過同你talk咁耐....真係冇...我知咁既機會唔會好多,好開心,我知左好多你既野,知多左...我更加肯定我鐘意你係冇錯~~







訪客留言 (返回 kenneth 的日誌)


玻璃杯中的眼淚 於 2005-05-28 10:30 PM 發表:
我而係一個路人 ~
無聊過頭去睇人 d 日記
你吾介意可 ~ ?
睇完你呢篇日記
我突然諗起一個故事 ~
個故事其實係真 ~
不過個結局仲要淒慘
而家諗番起都覺得心寒 ~
http://blog.qooza.hk/lovekiss<得行上去我個日記板幫我灌水 la ~ 88 ~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

睇左啦.猁啦啦做咩咁講既
你好似好唔開心咁wo.......
個故事幾好呀 ~~
Posted at 2005-06-11 11:33 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



女 於 2005-05-28 04:57 PM 發表:
halo,其實我係唔識你ga,你都唔識我的...
只係無聊得滯,上人地dairy咋....
希望識多個fd,你唔介意ga可??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

梗係唔mind啦...^^
多個fd,,,,梗係好啦
Posted at 2005-06-11 11:33 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 kenneth 的日誌 ]




kenneth
暱稱: Kenneth
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2015-12-27
2009-08-15
2009-08-15
2009-01-12
隨風

:: 日誌分類 ::
全部 (242)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 242
留言總數: 416
今日人氣: 23
累積人氣: 92934

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed