時間真的能沖淡一切嗎??..........
今日都算幾辛苦,test左physics,我既心情好down,因為我唔係好識,合唔合格呢....我覺得都係fail 的了,放左學都係同香腸出左去行左一陣mk,冇咩野買....柏芝隻碟都冇,冇野買到,cy 講d physics我好明...但係自己做又好似唔係好識...我都係覺得pure易好多...補完就一個人返屋企...我都慣架啦...成日都係一個人,唔打啦....冇咩野可以比我寫,我的生活好沉悶.....
淚水又怎能輕易在人前流...