今日成日都冇mood,一返學校,個仆街呀sir話我頭髮前面長,妖....正pk黎,我一d都唔覺得長囉
我好唔撚順佢囉,我呢d係乖學生黎,咁都話我,正粉人!!!佢自己好好咩,頭都唔梳就返學
係度扮曬野咁,最q憎,我一早就唔順佢,我都未見d人咁黑我憎,對住d學生就係咁scold,一對住d先生就...
妖.....大把人長過我啦,係度捉我,食屎啦 !!!!!好唔開心呀,,,,,,妖..我未被人捉過囉,.,,,,,妖
香腸又同我WIN左$1300啦,好開心,人生好似好有憧憬咁,哈哈,香腸你咁好人,錫錫先哈哈~~
香腸佢今日又同我買左好多...不過佢話WIN左就係我,如果唔係就算........佢又會咁好人既
我晚封左補習,好辛苦,上左成2個鐘,D生活好重複,日日係咁,有D悶....恃別係一個人
今日雄雄CALL我,我冇同佢傾,因為我覺得我自己以前好衰好衰,好似係度玩人咁,但係我真係冇心,我知我錯,SORRY
越黎越唔知自己想點.......越黎越唔明白自己.....我覺得好似變左另一個人咁....
越是擁有,越怕失去,以前都唔會咁,
突然我覺得好似同K有D野,但係我又唔知係D咩,好似怪怪的
可能我仲未好認識佢,定係我由一開始就冇認識過
讀書真係好辛苦,而家D野好難,恃別係PHYSICS,好有挫敗感
溫左好耐都好似唔係好識咁,再係咁,我一定死得,PHYSICS一定唔可以肥
|