今晚去左隻肥屋企訓,哈哈,佢勁傻勁似洋蔥咁,傻下傻下,我係佢屋企訓,唔係好訓得著,可能身一次係佢屋企訓啦,我其實唔想訓架...hehe...好想望住佢一晚....唔知點解望住佢,我覺得好幸福,可能你會覺得係咁望住一個人唔會悶咩,我可以好肯咁話唔悶,越望越鏗鐘意tim....哈哈...我覺得自己今次係完全地中招...我真係唔敢諗同你散左我會點...不過而家開心就得啦,呢一晚過得好快,,,完全係勁快....哈哈...唔好亂諗野...我同佢咩都冇做過,剩係訓攪,講真的,我呢d係唔sex架ma...哈哈/...神交呀 ~
第二日就同左佢出去食kfc,食完行左一陣行....跟住就走囉...之後就係....好唔捨得....好想行多陣....見多陣.....
|