不怕你傷害我,只怕你不愛我@皇子

2005 年 2 月 25 日  星期五   陰天

亂.... 分類: 未分類

我一早就知100%付出,唔一定有100%收穫,但係我覺得最小都要有50%啦...

冇50%都算啦,30%都冇...我真係覺得自己好冇用,今次PHYSICS TEST我溫左好耐好耐

10分滿分,我得2分...我肯定我已經盡左力,但係都係咁,我覺得自己好冇用

我對好多野都好似冇曬信心,

 

反學又唔開心,被個PK SIR係咁話我...話我唔去搵佢...

PHYSICS...既TAS又做得唔好...

 

今日成日都好想死,死左就一了百了,我呀爸又唔洗再用咁多錢,養小個人

佢又唔洗日日SCOLD我...我唔鐘意係屋企,真係好唔鐘意

我諗如果有一種方法係死左都唔痛,我會試一試,反正我都咁冇用啦

我以前有個FD,佢成日都想死,我而家終於明白佢既感受,

我以前話佢白痴...原來最白痴既就係我...

 

以前我會覺我愛一個人係一件好簡單既事,love is love,一齊開心就得啦,但係我而家先知原來唔係

成日想知佢有幾愛,問佢好多野,咁都係我唔知自己想點....不過講真....識左連一個月都冇,有幾愛呀

講真我知我唔係佢個type,我知我好煩,我有時對住佢,完全唔坦白...次次唔開心都話開心

如果love一個人,我做唔到2個星期都唔見,做到既話,我諗我love極都有限

我知我係一個好denpendent既人,我知你唔係,但係love一個人就係想見佢,

2個星期唔見既話,我諗連fd都不如,我越黎越唔知佢諗咩..越黎越唔了解佢

我成日亂諗野,MAKE到佢都唔開心,SORRY,我唔想,可能我性格係咁

我 覺得真正愛一個人,愛得越深,就會發覺失去左自己,自己做既所有野,諗既所有野,全部都係為左佢......

鍾意一個人,係會比晒所有野佢,毫無條件咁付出 ,可能永遠都唔會有回報

 

今日返屋企條路好遠好遠,我行左好耐,好似行唔完咁,越行越唔開心

跟住我就打比香腸,我講曬D唔開心既野比佢知,雖然佢冇咩反應

但係我真係好多謝佢,次次唔開心,佢都理我,佢個電話永遠都開

我知冇咩人打比佢.佢都開電話,我好似有唔開心先搵人

一係就係叫佢幫我買波,我覺得自己好衰............TIM

不過點都好啦,我一直都當你係我最好既FD

 

也許時間能沖淡一切.............................................

 







訪客留言 (返回 kenneth 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 kenneth 的日誌 ]




kenneth
暱稱: Kenneth
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2015-12-27
2009-08-15
2009-08-15
2009-01-12
隨風

:: 日誌分類 ::
全部 (242)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 242
留言總數: 416
今日人氣: 7
累積人氣: 92864

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed