我一早就知100%付出,唔一定有100%收穫,但係我覺得最小都要有50%啦...
冇50%都算啦,30%都冇...我真係覺得自己好冇用,今次PHYSICS TEST我溫左好耐好耐
10分滿分,我得2分...我肯定我已經盡左力,但係都係咁,我覺得自己好冇用
我對好多野都好似冇曬信心,
反學又唔開心,被個PK SIR係咁話我...話我唔去搵佢...
PHYSICS...既TAS又做得唔好...
今日成日都好想死,死左就一了百了,我呀爸又唔洗再用咁多錢,養小個人
佢又唔洗日日SCOLD我...我唔鐘意係屋企,真係好唔鐘意
我諗如果有一種方法係死左都唔痛,我會試一試,反正我都咁冇用啦
我以前有個FD,佢成日都想死,我而家終於明白佢既感受,
我以前話佢白痴...原來最白痴既就係我...
以前我會覺我愛一個人係一件好簡單既事,love is love,一齊開心就得啦,但係我而家先知原來唔係
成日想知佢有幾愛,問佢好多野,咁都係我唔知自己想點....不過講真....識左連一個月都冇,有幾愛呀
講真我知我唔係佢個type,我知我好煩,我有時對住佢,完全唔坦白...次次唔開心都話開心
如果love一個人,我做唔到2個星期都唔見,做到既話,我諗我love極都有限
我知我係一個好denpendent既人,我知你唔係,但係love一個人就係想見佢,
2個星期唔見既話,我諗連fd都不如,我越黎越唔知佢諗咩..越黎越唔了解佢
我成日亂諗野,MAKE到佢都唔開心,SORRY,我唔想,可能我性格係咁
我 覺得真正愛一個人,愛得越深,就會發覺失去左自己,自己做既所有野,諗既所有野,全部都係為左佢......
鍾意一個人,係會比晒所有野佢,毫無條件咁付出 ,可能永遠都唔會有回報
今日返屋企條路好遠好遠,我行左好耐,好似行唔完咁,越行越唔開心
跟住我就打比香腸,我講曬D唔開心既野比佢知,雖然佢冇咩反應
但係我真係好多謝佢,次次唔開心,佢都理我,佢個電話永遠都開
我知冇咩人打比佢.佢都開電話,我好似有唔開心先搵人
一係就係叫佢幫我買波,我覺得自己好衰............TIM
不過點都好啦,我一直都當你係我最好既FD
也許時間能沖淡一切.............................................
|