日記對好多人黎講都係一d美好既回億,我曾經知道有一個人係個日記永遠都係寫一d開心既野,唔開心既野永遠都唔寫
而我呢,好似永遠都係寫唔開心既野多,定係根本冇咩野值得令我開心既野呢...定係我唔滿足
人大左,開心既要求就越黎越高,以前好小野都會好開心,而家唔會,而家我會覺得係應份
而家小小野就好唔開心,但係有小小開心既野又唔會好好好開心,算啦...我都係死性不改了
以前試過同人交換日記寫,我覺得好sweet,因為每一篇都係自己親手寫,而佢都係..
但係時間耐左...我冇寫落去,寫下又唔寫..而佢都係日日咁寫,到而家我都唔明白點解我會唔寫
今日睇反本野..我唔想再keep住,我諗我應該比反你,本野大部份都係你寫...雖然係好耐之前
如果你睇呢篇野就打比我啦,如果你冇睇咁我就比你個fd jackal 啦
|