其實係我唔需要你定係你唔需要我.........
我可以係一日之間對你完全陌生,定係由一開始就係陌生
我知道我需要你多過你需要我,你比我獨立
就算冇我,你一樣好開心,一樣有好多fd陪你,
冇希望都會冇失望,一開始我就唔應該對你有d咩希望
我諗冇既話,起碼而家我唔會咁先啦
有時d野,唔應該信咁多,人地只不過可能係隨口講下,自己又當真
最緊要都係咩都唔好信人!!我話既
我信左好多次...所以而家咪咁囉...一個好失敗既example
今日好大雨,我好早起左身,我第一個諗起你
唉........................................
放左補習同左香腸去muji,我又買野....佢又比錢 = =
都幾開心....我天日比反今日買野d$$你呀 ~
你講多d野咪好囉,咁樣先唔會冇人理你架,你唔講野,一定冇人理你
其實你都唔係咁怕醜呀,哈哈,你都有你淫既一面
我而家知我應該點做啦,總之我唔開心,我唔會同你講啦,你放心,,,我 一定唔會
你自己唔開心都唔同我講啦,咁又係呀...呢d係你既野...唔關我事
咁我既野...都係一樣,唔需要同任何人交代
總之而家我冇野啦
唔會再為d無謂野唔開心呀,要愛自己呀...菲菲講得arm
而家只有$$先會開心!!!菲菲,我又會變反以前既我,我地一齊再合作
一定可以有好多錢,哈哈,我8你2啦就~如果你肯help我 ~
我知你衰左好多$$,哈哈,等我help下你啦
唔開心咁我以後都唔寫 !!
寫左你都唔會睇到 !!!
ps:又一次失望..............................
|