從今以後,都唔會見到你既offline message,你打比我既電話,...所有一切一切你既野....都唔會再有,
當你同我講覺得大家唔係好愛大家...你有冇諗過我感受,你咁講,我知你一定唔係好愛我,咁樣唔緊要,但係原來一直以來我係比唔到一種好愛你既感覺,我個心真係好痛,好痛...我記得我同你講過,如果有一日你覺得我唔愛你,你要記住我而家同你講既野""我點都會好愛你"",我叫你記住,但係估唔到你會唔記得......既然你都咁覺得,我真係冇野好講...我剩係知我今次個心真係好痛..其實同你一齊真係好開心,就算係冇野做,都一樣好開心...我知我比唔到d咩你,但係我對你係真心...我知我講咩都冇用...講分手係我講,我只係覺得既然你都咁住同我遲早都散....何必仲一齊......但係我想話你知,到而家呢一亥,我仲好鐘意你...我咁講唔係想你同反我一齊,而係我想比你知,由始至終,我都係好愛你,全部都係發自內心...我有諗過同你一世,可能係我太天真啦,又或者可以話根本就冇呢樣野,係我一直都信....
|