2005 年 6 月 22 日 星期三  |
| ... |
分類: 未分類 |
覺得自己好傻....突然之間有好多野想同你講...所以打比你...但係我唔知打比你,我應該以咩身份同你講,我唔再係你bf...什至可能朋友都唔再係..我知我應該永遠都唔打比你,但係我就係control唔到自己...結果打左比你...聽到你把聲,我更加唔知我可以對住你講d咩..你講得arm...我要為我自己講既野負責....
呢篇野...一路打...d眼淚一直咁流...我係為咩而喊...越唔想自己喊...d眼淚就越流....我都唔知...我覺得自己好似做緊重複既野,次次散都係因為我....我唔識講,可能係我太過保護自己啦...估唔到越係保護自己就越hurt,,我成日都以為講分個果就唔會hurt,,所以一覺得會散就一定會講先...我都係唔想有人再fly我..可能我咁樣真係好自私,但係我真係唔想再hurt...我而家已經好hurt.....呢排真係發生左好多野,,你唔開心可以同好多人講,但係我呢....又可以同邊個講....我以前會覺得你做埋我個fd...仲有屋企人...因為有咩你都會係我身邊...但係以後都唔會啦...
|
|
|
冰 於 2005-07-20 07:27 PM 發表:
|
|
|
檸檬~' 於 2005-06-25 09:06 PM 發表:
哈佬..又係我呀!!唔好唔開心啦..雖然你冇左佢係好唔開心呀''唔好咁啦.我知忘記1個自己好愛既人,係好難.,不過佢都講左話[大家唔係好愛大家]呢句,就知佢以經冇同你一齊個時咁愛你啦''算啦,佢都對你谈左啦,唔好咁傻啦,,放低佢啦,如果1個月唔得咪1年囉,大把時間比你忘記佢''去搵過1個好過佢既女仔啦.''唔好咁唔開心啦..知唔知呀..!!!
|
網主回覆
知道啦.....^^
但係佢搵反我wo又...
哈哈....點都好啦..thx你呀 ~ Posted at 2005-06-29 11:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
`\°*於於,,°bI*[▌ 於 2005-06-25 05:21 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2005-06-29 11:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
同類人 於 2005-06-25 04:52 PM 發表:
其實我睇左你d日記都有一段日子架喇∼︾
我知道_______你係一個好專一既人黎架
你一定可以塭到一個更愛你既人架
不過我明白....... 當你搵到一個你好愛既人
就唔想放手∼
我都係好似你咁嫁
好愛個個人
但係係自己要散
我好protect自己 唔想比人飛
有時自己真係唔知為咩喊
我好明白你
希望我地都搵到自己既同類人喇
|
網主回覆
^^......睇左我好耐日記....
其實我d日記都唔係好好睇姐 ~
點都好,,thx你個留言呀
睇你咁講...
你都好怕被人fly..
不話又會有邊個係唔怕被人fly呀 ~ Posted at 2005-06-29 11:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
° °'' ごChErRyӗ 於 2005-06-25 03:31 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2005-06-29 11:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
¥伶仃%祖迪〞 於 2005-06-24 07:12 PM 發表:
我係無意中睇到你既日記架...
其實我都幾明白你既感想...
因為我都同你差唔多...
不過個陣我係知道我真係唔係幾鍾意佢....
所以我就同佢講清楚...
講左好似真係舒服晒咁...
老套講句就係因誤會而相識,因了解而分開...
其實我都唔係好了解佢...佢係一個摸不清既人...
諗住真係解決左...但係自己都成日會諗起佢...
不過近e幾日都希望自己唔好再鍾意佢啦....
亦都根本唔清楚對佢個d係唔係真係叫做鍾意....
點都好...希望你會得到幸福
|
網主回覆
有時....真係成日都同自己講唔好諗唔好諗..
但係真係做唔到
你都好似好唔開心...
你都唔好咁啦..
開開心心啦
點都好...我都希望你會得到幸福
我而家都冇咩野架la Posted at 2005-06-29 11:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
raymond 於 2005-06-24 05:11 PM 發表:
|
網主回覆
唔係呀化...............一d都唔覺
唔好講笑啦...= = Posted at 2005-06-29 11:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
老虎女 於 2005-06-24 10:51 AM 發表:
你唔識我既~~只係路過~~希望你唔好介意我係到留言啦~~
你唔好唔開心啦~~每個人都會有唔開心既時候~~你應該為你曾經好好咁愛過一個人而高興~~亦為你曾經擁有過而驕傲~~雖然失去心中至愛係一件唔值得高興既事~~但係如期成日唔開心~~咁倒不如開開心心咁去面對~~雖然你同佢得唔到幸福~~但係你都想佢得到幸福吧~~其實你又無諗過你會唁會係唔捨得佢而唔係愛佢呢~~因為我覺得如果你係愛佢~~你唔會咁輕易講分手~~講分手因為唔想比佢講先~~咁係咪有d自私呢~~如果你係知道佢想同你分手~~咁點解你唔去想辦法去補救~~去留著你既愛人而唔係[我地分手吧]~~
其實我知既唔多~~我曾經愛著一個個心有兩個人既人~~一個係我另一個係佢以前女朋友~~我同左佢一齊~~發生左好多野~~佢同返佢以前女朋友一齊~~一次又一次咁傷害我~~但係我無辦法嬲佢~~為有認命~~我永遠無辦法得到佢~~好唔開心~~但係唔開心都無用啦~~佢唔會返黎~~只會令自己身邊既朋友都唔開心~~又何必要咁多人一齊唔開心~~何苦呢~~
對唔著啦~~講咁多呢d野~~so sorry
|
網主回覆
點會mind你留言比我呀 ~
你好似打左好多野比我wo......
我而家好反好多啦...
都冇左啦....又點會高興,我就真係做唔到..
一諗起就唔開心...
我覺得我一定唔會係唔捨得佢而唔係愛佢呢
我好愛佢...但係佢唔愛我
算啦,,都過左啦
我覺得佢都決定左..
我做咩都冇用啦..
我再做....都只會令佢覺得我煩姐...
算啦..你都唔好唔開心啦...
你一定會搵到一個對你好好既人既 ~
其實你係男定係女呀~~~
Posted at 2005-06-29 11:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
皇子依_miyako 於 2005-06-23 10:02 PM 發表:
嘩,,睇完你篇野,,我刀想喊,,,
其實,,我刀明白,,,你果感受,,,
真 正 的 忘 記,,,不 需 要 努 力
|
網主回覆
咁又係既....時間會令人忘記一切..
但係我而家仲未做到 Posted at 2005-06-29 11:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
亞妺 於 2005-06-23 09:56 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2005-06-29 11:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
| kenneth |
|
暱稱: Kenneth 性別: 男 國家: 香港 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|