rk8....................
三個oral,死狙啦test到.,第一個係中化,我覺得自己係個人短講講得幾好,時間控制都arm arm 好,但係..係小組討論就…pk左,個題目係””反性傾向歧視條例””我諗到好多野講…但係佢地講曬 = =../….我剩係講左自己個1分分鐘….肥梗!!.........eng oral就好d,我係group discussion做得唔錯,一定pass,應該都ok高分~…之後就反左屋企,同個細路一齊出去沙田test ce oral,等左我勁耐,5:15先ok得,test個陣有小小驚,group discussion都ok既….講得ok多野,都幾有point,3 個女仔,得我一個男仔….個3個女仔唔知做咩好似成日都對住我問””do you agree it??””= =…..有一個女仔好靚….佢一笑真係靚爆,我覺得佢臭笑個陣好似電緊人..被佢電死啦….望住佢真係可能咩都講唔到, = =…overall都好好既~我諗一定pass架啦
|