睇完聰聰既message....有d失落
成日都諗起有人話我暗戀佢,哈哈,我覺得好好笑,原來成日去人xanga就會被人話暗戀佢,咁等我去多d你個xanga先~,我一見到佢個名就諗起呢d野啦 ~哈哈 ~
好多人問我xanga首歌係咩,我成日都講錯,話左黑白棋..... = =.....點解我可以..........首歌叫黑白照呀
覺得露"西"首歌好arm香腸