一個人真係可以變得好快,一句說話,無論你講幾多次,我都會喊,如果我唔喊,就係表示我唔再愛你
今日我等左你好耐電話,你多數都會係11:00打比我,但係你今日12:18先至打比我,你知唔知我真係好擔心你有事,我擔心你, 知你唔舒服仲要返工..擔心左成日,我唔講唔表示我唔CARE你,我覺得有D野要用行動黎表示,而唔係用把口講我好擔心你,12:18見到你打1我,我都好似以前咁,真係好開心,但係換黎既又會係D咩,就係你既冷言冷語,我知你好辛苦,我都做過野,,,,我都知做野係好辛苦,所以我會好體諒你,但係你就同我講...""我覺得而家大家都唔係好似拍拖"",其實而家係過度期,你好忙,冇時間見我先咁覺得...大家都講過...只要過到呢個時期,就可以一齊好耐...但係你就同我講要散,唔鐘意一個人真係可以冇理由,唔鐘意就係唔鐘意...做咩都冇用..點都好, 我唔會再煩到你!!可能我做既一齊都令你庛到煩躁,SORRY !
|