我知道有一日你一定會傷害我,但係我估唔到呢一日會咁快就黎,以為可以同你開開心心咁去camp,但係最後都係去唔到,可能就係同你一齊開心過,所以就感到份外傷感,有你係我身邊,我會感到好快樂,就算係一個電話,一個sms,你既快樂就係我既快樂,雖然我唔係好識表達我自己既情感,但係我只係希望你會開開心心,就算我唔係你身邊,都會好好咁take care 自己,
有d野,我知我唔會去留,我知留一個唔鐘意自己既人比我留到都唔會開心,可能個天一早就安排左我地既命運,我唔係你要既人,,..講真,我有諗過留你..但係我諗起你同我講既一句話,,""當你好愛一個人既時候,你會為佢而變,當你唔愛一個人既時候,你唔會為佢而變""我覺得因為你,我變左好多,但係你呢...就對我越黎越淡
仲有一樣野好想同你講,我唔係一件貨物,唔係話比人就比人,我都有自己既感覺,你咁講可能係你唔愛我先咁講,又或者可能唔想我再煩到你
|