不怕你傷害我,只怕你不愛我@皇子

2005 年 6 月 27 日  星期一   晴天

走定留... 分類: 未分類

我知道有一日你一定會傷害我,但係我估唔到呢一日會咁快就黎,以為可以同你開開心心咁去camp,但係最後都係去唔到,可能就係同你一齊開心過,所以就感到份外傷感,有你係我身邊,我會感到好快樂,就算係一個電話,一個sms,你既快樂就係我既快樂,雖然我唔係好識表達我自己既情感,但係我只係希望你會開開心心,就算我唔係你身邊,都會好好咁take care 自己,

有d野,我知我唔會去留,我知留一個唔鐘意自己既人比我留到都唔會開心,可能個天一早就安排左我地既命運,我唔係你要既人,,..講真,我有諗過留你..但係我諗起你同我講既一句話,,""當你好愛一個人既時候,你會為佢而變,當你唔愛一個人既時候,你唔會為佢而變""我覺得因為你,我變左好多,但係你呢...就對我越黎越淡

仲有一樣野好想同你講,我唔係一件貨物,唔係話比人就比人,我都有自己既感覺,你咁講可能係你唔愛我先咁講,又或者可能唔想我再煩到你







訪客留言 (返回 kenneth 的日誌)


kiko 於 2005-06-30 10:19 AM 發表:
其實個女仔未必係唔愛你...可能佢自己都有d野唔開心...又或者佢太過愛你...因為太愛而唔想最後受傷ga係自己,唔想自己受傷...所以佢簡左傷害你...或者個個女仔都係咁...佢可能係想用"分手"呢兩個字來要求你多d緊佢,多d錫佢...可能你只要講一句"唔好走!"佢就會死心塌地咁跟你一世...女仔有時好複雜...但大多時候都好單純...希望你明白啦~唔好傷心啦~><~雨後總有晴天~^^
ps:做個朋友呀~我俾左我msn你嫁啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 kenneth 的日誌 ]




kenneth
暱稱: Kenneth
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2015-12-27
2009-08-15
2009-08-15
2009-01-12
隨風

:: 日誌分類 ::
全部 (242)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 242
留言總數: 416
今日人氣: 106
累積人氣: 93223

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed